Kdy se více hodí SEO Praha a kdy PPC Praha

Každá firma existuje jen z jednoho jediného důvodu: aby svému majiteli či majitelům přinášela zisk. A pokud možno stále větší, neboť i ceny neustále rostou díky inflaci. K tomu je však potřeba, aby přicházeli stále noví a noví zákazníci. Jak je ale přilákat?
 
Jednou z možností je využití některého z mnoha typů propagace. Který to bude, záleží na velikosti naší firmy, cílové skupině zákazníků a také finančních možnostech. Všechny tyto faktory hrají roli v tom, který způsob zvolíme.

slovo „marketing“ v červeném kruhu
 
Je samozřejmé, že nejúčinnější je reklama v televizi. Avšak ta je také nejdražší. Stačí si jen spočítat cenu natočení klipu, a k tomu připočíst nákup vysílacího času v televizi. Ani jedno z toho není zrovna laciná položka. Není tedy divu, že zvláště malé firmy volí raději jiný postup.
 
Jednou z možností je například SEO Praha. Jedná se o optimalizaci webových stránek firmy tak, aby je při zadání určitého slova či fráze do internetového vyhledávače tento našel a zobrazil v seznamu výsledků na jednom z předních míst.
 
Tato metoda je vhodná pro firmy, které provozují kromě klasických kamenných prodejen také e-shop. Je totiž nejúčinnější ve chvíli, kdy si lidé mohou při návštěvě stránky produkt rovnou koupit. A vzhledem k tomu, že internetový obchod je dnes běžnou součástí naprosté většiny firem, pak je tato metodika vhodná pro mnohé z nich.
 
Trochu jiným způsobem propagace je pak PPC Praha. Zde jde o internetovou reklamu, která přináší firmě peníze pokaždé, když na ni někdo klikne. Obvykle jej také přesměruje na internetovou stránku dané firmy.

oblak z marketingových termínů
 
Tento postup je vhodný pro podniky, které mají dostatek peněz investovat do kvalitní internetové reklamy, která pobídne co největší počet lidí k tomu, aby na ni klikli. Zároveň je třeba si uvědomit, že lidé mají ve zvyku reklamy spíše ignorovat. Je tedy třeba se vypořádat i s tímto problémem.
 
Nakonec záleží na vás, který způsob propagace si vyberete. Jen si vše předem dobře rozvažte, ať pak nespláčete nad výdělkem.

About the author